top of page

گرین اسموتی

اگه از بپرسین یکی از بزرگترین کشف های غذایی من چیه، جوابم حتما گرین اسموتی ه. اینکه بشه از اسفناج، جعفری یا کِل همچین چیز خوشمزه ای درست کرد. من سعی ام اینه که همیشه صبح رو با همچین نوشیدنی خارق العاده ای شروع کنم. بعضی وقتها شب ها درست می کنم و صبح توی بطری اماده هست برای خوردن. بی اغراق خوشمزه ترین و مقویترین نوشیدنی هست که تا امروز کشف کردم.

من انواع مختلفی از این اسموتی و درست کردم که آسونترین دستورش و امروز براتون می زارم.​​

مواد لازم برای دو نفر


اسفناج خام ۲ مشت بزرگ*

موز ۱ عدد

کرفس ۱ ساقه

لیمو ۲ قاشق غذا خوری

آب اناناس ۱ لیوان

یخ هر اندازه که خودتون دوست دارید​​

تمام مواد فوق الذکر رو توی یه بلندر(مخلوط کن) ریخته و دکمه اش و بزنید تا کامل با هم مخلوط بشه یا بِلند بشه. و بعدش با ذوق و شوق بخورید و دعا به جون من کنید.


*من ترجیح می دم اسفناج ها بچه باشن چون خوشمزه ترن. اما اگه نبود اسفناج بالغ هم خوبه، فقط حواسمون باشه شاخه های زمخت و جدا کنیم.


ارزش غذایی کل

کالری ۲۳۰

کربوهیدارت ۵۱

چربی صفر

سدیم ۱۲۵

شکر ۳۲



مطلب پر بازدید
جدیدترین مطالب
آرشیو
جستجوی موضوعی
No tags yet.
Follow Us
  • Google+ Basic Square
  • Instagram App Icon
  • Pinterest App Icon
bottom of page