top of page

معجون سبز موز و خرما

معجون سبز من


من به شخصه عاشق اسموتی هستم. برعکس خیلی ها که دوست دارن بجون، رابطه من و جویدن خیلی خوب نیست. شاید این مشکل بر میگرده به این حقیقت که من بیشتر دوست دارم فکم و بجنبونم وقتی حرف می زنم. یعنی من بیشتر دوست دارم ماهیچه های این صورت خوشگل وقتی من حرف می زنم تکون بخورن. در نتیجه عجیب نیست که خوردن(الان باید می گفتم نوشیدن!!!) راحت برای من یه امتیاز محسوب می شه.

گرین اسموتی اسفناج، موز ... عکس از آرشیو

بعلاوه، من به واسطه وجیترین بودنم باید روزانه یا هفتگی (بسته به حال هفته و روز داره و روز قبل و بعد) مواد به بدنم برسونم که خیلی هاش از مواد سبز گرفته میشه. در نتیجه می خوام اونا رو راحت بخورم و پیشتی (الان این صوت به معنی سرعت بود) به بدنم وارد می شه.

گرین اسموتی، عکس از ارشیو

آها، حالا چرا اینا رو گفتم. افرین یاد اوری کردین. همسر من به واسطه من که روزی شش بار می رم دم در اتاقش بهش از این لیوانا می دم که توش یه چیز سبز رنگ هست، از این موجودات خوشش اومده، ولی بازم یه مرده و اگه ایرادی نگیره که نمیشه. و از اونجایی که این آقای مهربون که من عاشقش هستم بسیار موز، خرما و گردو و دوست داره، من تصمیم گرفتم به سیستم معجون های ایرانی که توی تابستون کنار خیابون نوشیدنش به ادم اندازه هزار تا غذا و آبمیوه انرژی می داد از این معجون ها درست کنم. و البته بگم که نتیجه بسیار رضایت بخش بوده، در حدی که ایشون تازگی ها خودشون از این معجون ها طلب می کنن.


شما هم اگه بچه دارین، یا شوهر دارین(الان من فکر کردم بچه بی شوهر می اد، خوب می اد، اینجا بخدا هست. به من چه اصلا، من چرا وارد حیطه خانوادگی ملت می شم.) یا اگه حتی خودتون مثل خیلی کسانی که من می شناسم فکر می کنید یه نوشیدنی سبز بدمزه هست. این و امتحان کنید. نتیجه اش خوب میشه، بهتون قول می دم.


مواد لازم

برای دو نفر


-شیر بادوم ۱ پیمانه*

  • اسفناج، یا کل ۲ مشت پر

  • موز ۱ عدد

  • خرما ۳ عدد

  • گردو ۲ عدد

  • وانیل نصف قاشق چای خوری

  • دارچین نصف قاشق چای خوری

  • یخ ۱ پیمانه (انتخابی)


* اگه براتون مهم نیست که وگان باشه، می تونید از شیر معمولی استفاده کنید. و اگه کالری براتون مهم نیست، بستنی وانیلی می تونه جایگزین خوشمزه ای براش باشه.

طرز تهیه:

-تمام مواد و به ترتیب ذکر شده در بالا توی بلندر، مخلوط کن می ریزد تا کاملا با هم مخلوط بشه و اسموتی یا معجون سبز شما حاضره. به همین راحتی به همین خوشمزگی


ارزش غذایی به ازای هر نفر:

مطلب پر بازدید
جدیدترین مطالب
آرشیو
جستجوی موضوعی
No tags yet.
Follow Us
  • Google+ Basic Square
  • Instagram App Icon
  • Pinterest App Icon
bottom of page