top of page

روز ۲۶- من یک چاقم که عاشق یه اپ هست

من عاشق پینترست هستم.

یعنی به نظر من کسی که این ایده و داده برای این اپ یه ادم نابغه بوده که من و خوب می شناخته احتمالا. اگه این اپ و نمی شناسید، واقعا نمی دونم چی بگم. من بدون این اپ می میرم. از ایده غذا گرفته تا اینکه چی بپوشم و این اپ به من میده. به همسری اون روز می گم من کلا دیگه خودم هیچ نظری نمی تونم بدم. اول از پینترست می پرسم بعدش عمل می کنم. یعنی من الان در حدی اینگونه هستم که برای خودم نگرانم. شما چطور؟

خوب شما به من بگید، اگه این هم چیز قشنگ و یه هو کنار هم ببینید، ذوق زده می شید؟ خدایی نمی شید؟! دمتون گرم، من از ذوقم دچار تپش قلب می شم. کلا هیجانم بالاست.

راستی از سلامت و زندگی سالمم بگم. دیشب کلی خوردم. یعنی کلیا. ۱۰۰ گرم چیپس و یک چهارم یه هندونه بزرگ و خوردم. و بعدش تازه انرژی پیدا کردم و رفتیم با همسری نیم ساعت راه رفتیم. جناب آقای اپ فیتنس پل هم نگذاشت نه برداشت زد توی برجک من که بله شما امروز ۲۱۰۰ کالری خوردی. بعد من همینجوری مونده بودم که چی کار کنم. اما خوب خورده بودم، نمی شد که بالا بیارم. همین شد که امروز با سلام و صلوات که رفتم روی ترازو دیدم بله…یک کیلو…البته اصلا ناراحت نیستم.(دروغ می گم مثل سگ، سگ که دروغ نمی گه…اما من می گم مثلش) خوب هر کسی یه جوره. اصلا من الان نمی خوام به عدد امروز فکر کنم. امروز روز اخر ماه خوشگل جولای هست و من توی این ماه فقط یک کیلو تونستم لاغر شم(اول جولای ۷۹.۱ بودم، امروز ۷۷.۶) یعنی عالیم. به به…افرین به این اراده. یعنی گند زدم به روح خودم با این ایده سلامتی و رژیم ظاهرا…!!! ۳۱ روز یک کیلو…دمم گرم یعنی باید فکر کنم خودم و دار بزنم. نمی زنم. همینه که هست، قرار نیست من الگو باشم. من می خوام سالم باشم. دیشب بد غذا خوردم قبول اما نمی تونم عوضش کنم که. می تونم؟!

فعلا این درگیری من و با خودم.

باید برم بدوم. این همسر من، جای تشویق شده مانع. بهش می گم من تنهایی دوست ندارم برم بدوم. اما فکر کنم دیگه جایز نباشه یه ماه باقی مونده و حروم این فکر کنم. می روم و می دوم، بله من باید این کار و بکنم. قرار تا اخر آگوست مثلا بتونم ۵ کیلومتر بدوم بدون توقف. الان یه کیلومتر بیشتر نمی تونم برم. والا…

من باید به خودم ایمان داشته باشم. کسی نداشت هم نداشت. قرار من پیروزی است بر خودم و این شکم خودم. روحیه مهمترین عامل لاغری هست. پس پیش به سوی روحیه خوب و زندگی سالم…

یکی بیاد توی فیتنس پل، من و ادد کنه. گناه دارم خوب!!!

شاد و سلامت و پیروز باشید...

سیما





اینم گزارش کاملی از آنچه توی این ماه خوردم و آنچه گذشت:

این سی کیلوی اضافه...

join us

 for the 

PARTY

Recipe Exchange @ 9pm!

من یه زنم در آستانه سی سالگی که از تلاشها، دغدغه هام، شسکت ها در راه لاغر شدن می نویسم.

  • Google+ Social Icon
  • Instagram Social Icon
  • Pinterest Social Icon
  • images.png
  • myfitnesspal.png
من و می تونید اینجاها دنبال کنید
آرشیو موضوعی
No tags yet.
bottom of page