top of page

روز ۸۰- مردمی عجیب

ما شادیم، تو رو قربونی می کنیم.

ما ناراحتیم، تو رو قربونی می کنیم.

ما مریضیم، تو رو قربونی می کنیم.

و ما موجودات عجیبی هستیم، بسیار عجیب...

دین واسطه شر می شود و قربانی لحظات دلتنگی، مریضی، نذر، نیاز، شادی، عروسی و عزا...

ما موجودات عجیبی هستیم، خدا برایمان در چارچوب یه بسته کبریت است و شاید حتی در ابعاد سنگ چخماق برای روشن کردن دلمان، زمانی که می خواهیم و بس.

ما موجودات عجیبی هستیم... بسیار عجیب.


اینم از گزارش فعالیت هفته پیش.

جمعه یادم رفته بود فیت بیت رو ببرم. شاید برای همین کم بود

اما تصور کنید، سه روز اون هفته مریض بودم. بازم بد نیست.

باید بیشتر تلاش کنم.

وزن ثابته

شاد باشید

بعد نوشت: تا این رو پست کردم اومدم دیدم ۴۰۰ نفر توی حج مردن. یعنی الان بغض دارم. بغض خفن...اینم از عیدمون!

این سی کیلوی اضافه...

join us

 for the 

PARTY

Recipe Exchange @ 9pm!

من یه زنم در آستانه سی سالگی که از تلاشها، دغدغه هام، شسکت ها در راه لاغر شدن می نویسم.

  • Google+ Social Icon
  • Instagram Social Icon
  • Pinterest Social Icon
  • images.png
  • myfitnesspal.png
من و می تونید اینجاها دنبال کنید
آرشیو موضوعی
No tags yet.
bottom of page