top of page

روز ۵۳- یه غذای هیجان انگیز نیاز است

دیروز جاتون خالی یه پیتزا درست کردم، فوق العاده خوشمزه. اما قیافه نداشت، واسه همین دلم یه غذای هیجان انگیز می خواد. یعنی از اینا که توی فیلم ها هستااااا…

توی خونه رسما از سبزیجات عالم یه خیار دارم، سه تا کاهو، چند تا مشت Kale و سه تا هویج. یعنی قحطی زده هستیم. با همسر می خواستیم دیروز بریم خرید، کمرش درد می کرد…نرفتیم. امروز باید برم…الان بخوام هر چی درست کنم، به لوبیای پخته ختم میشه و یه سالاد معمولی. اما من دلم یه غذای خاص می خواد.

می خوام اینرو درست کنم…خیلی خوشمزه هست. اما ماکارونی هم ندارم…ههه


http://minimalistbaker.com/vegan-roasted-red-pepper-pasta-gf/#_a5y_p=2099867

الان هم از پیاده روی برگشتم.گشنمه، رسما هیچی نمی تونم بخورم…

برم نون درست کنم، برم خرید…اینجوری خیلی بهتره…نه؟!

شب و روزتون شاد و به خوشی باشه

این سی کیلوی اضافه...

join us

 for the 

PARTY

Recipe Exchange @ 9pm!

من یه زنم در آستانه سی سالگی که از تلاشها، دغدغه هام، شسکت ها در راه لاغر شدن می نویسم.

  • Google+ Social Icon
  • Instagram Social Icon
  • Pinterest Social Icon
  • images.png
  • myfitnesspal.png
من و می تونید اینجاها دنبال کنید
آرشیو موضوعی
No tags yet.
bottom of page