top of page

خیانت...

ماجرای هک این سایت من رو قشنگ پرت ده سال پیش، وقتی فهمیدم همسر یکی از دوستهام به زنش خیانت کرده، البته شرعی خیانت کرده بود. یاد قیافه خودم و کل خونواده افتادم. دیدم…ما کجای کاریم، اینا کجان…

اینجا اسم اونایی که از این سایت در رفته باعث ابروریزی شده، ملت معذرت خواهی می کنن…سر اون جریان دوستم، شوهره وایساد سر حرفش که خلاف شرع نکرده…و آخر سرش هم جدا شدن. البته خانوم ماجرا شانس اورد پدر خوبی داشت. وگرنه توی کیس مشابه دیگه که از آشناها بود، پدره با پسره صحبت کرد که خوب اون زن صیغه ای و ول کن، آقاهه پدرزن رو قانع کرد که همسر جدیدشون گناه دارن و پول نیاز دارن(حالا فکر نکنید طرف پولدار بوداااا) و پدر زن قانع شدن و دختر رو تحویل این مرد دادن. فرمودن: شوهرت داره کار خیر می کنه. خانومه الان بعد ۵ سال، توی ۳ مورد کار خیر همسرش فکر کنم شریکه. دیگه ازش خبری دست اول ندارم. به قول خودش توی اخرین خبری که گرفتم زندگیش همینه، عقل می کنه و همون یه دونه بچه رو داره بسه.

حکایت جالبی است خیانت…

به همسر اون شب که داشتیم اخبار می خونیدم گفتم ببین اینا چه شاسمیخ هایی بودن، خوب یه آیدی جعلی و یه کردیت کارت بی نام و نشون می دادی واسه کثافت کاری…ببین این خارجی ها توی این زمینه هم رک و رو راست هستن.

توی ایران، توی این دو سال، توی این سه سفر اخیر اینقده ماجرای خیانت شنیدم که کف کردم. از دختر و پسری که الان چهار سال بعد از ازدواج هر کدوم ماهی دو شب می رن با دوستهاشون سفر به سانفرانسیسکو و دختره ظاهرا یه سقط هم داشته…تا تازه عروسی که شوهرش رو با یه دختر توی ماشین دختره گرفتن…یعنی دوستهای وکیلم نصف پرونده هاشون این موضوعات هست…اون وقت یه سری ادم می گن غرب زدگی، فساد…والا اینجا اصلا من اسم خیانت و نشنیدم جز یه بار که یه دختر کانادایی دوست پسرش و به یکی از دوستهاش معرفی کرده بوده و به قول معروف وقتی دعواشون می شه و بریک می کنن پسره میره با دوست دختره. که البته به قول راس فرندز اونا از هم جدا شده بودن. اما خوب دعوایی بود سر اون جریان که نگو و نپرس.

نمی دونم توی ایران چه خبره که وقتی من می شنوم خیانت برام خیلی عادی هست، اما برای دوست کانادایی ام یه خبر دست اوله…یعنی دوستم ازم پرسید چرا می گم این یه موضوع معمولیه…چی باید بهش می گفتم.سوتی داده بودم…بهش گفتم خوب مگه زیاد نیست. همچین من و بد نگاه کرد که نه…اصلا کی گفته!؟! خانواده یه حرمت داره توی مسیحیت و اینا…من خجالت زده شدم!

حالا یه سوال، توی ایران خانواده به چه مفهومی هست؟!!!

جدیااااا

یکی به من بگه اخلاق ایرانی و اسلامی ما کجاست؟!




این سی کیلوی اضافه...

join us

 for the 

PARTY

Recipe Exchange @ 9pm!

من یه زنم در آستانه سی سالگی که از تلاشها، دغدغه هام، شسکت ها در راه لاغر شدن می نویسم.

  • Google+ Social Icon
  • Instagram Social Icon
  • Pinterest Social Icon
  • images.png
  • myfitnesspal.png
من و می تونید اینجاها دنبال کنید
آرشیو موضوعی
No tags yet.
bottom of page