top of page

روز ۴۶- تفاوت فرهنگی

گاهی فکر می کنم دختران شبیه من زیادی حساس هستند، بعد دقیقا همون لحظه اتفاقی می افته که می گم خوب حساس بودن صد در صد لازمه زندگی هست…

کلی این روزها رو با عروس پشت سر خانواده شوهرمون حرف زدیم و به این فکر کردیم چقدر تفاوت فرهنگی عمیق می شه توی بعضی مسائل…

من و عروس، هر دو، از خونواده هایی اومدیم بسیار از نظر طرز تفکر و رویکرد به هم نزدیک هستند، هر چند عروس بسیار شیک پوش هست و براش اینا مهمه و برای من مهم نیست. اما خوب نکات مشترک زیادی داریم. امان از کارهای قوووم شوهر…یعنی خوبه من قوم شوهر عروس حساب می شم، می شینم باهاش همون اندازه حرص می خورم…اگه بیشتر نباشه حرص خوردنم….


برم به مهمونا برسم…

فردا می رن


شب و روزتون خوش



این سی کیلوی اضافه...

join us

 for the 

PARTY

Recipe Exchange @ 9pm!

من یه زنم در آستانه سی سالگی که از تلاشها، دغدغه هام، شسکت ها در راه لاغر شدن می نویسم.

  • Google+ Social Icon
  • Instagram Social Icon
  • Pinterest Social Icon
  • images.png
  • myfitnesspal.png
من و می تونید اینجاها دنبال کنید
آرشیو موضوعی
No tags yet.
bottom of page