top of page

روز ۳۵- از نخود پلو تا اینکه من خنگ نیستم.

خسته نباشم از مهمون داری. یعنی الان باید یه دوره برم بازپروری. کشته شدم…یعنی کشته ها.


من بالاخره دیروز نخود پلو درست کردم بالاخره. خیلی خوب بود...خیلی خوشمزه بود، الان هم نشستم یه دل سیر خوردم. به به...


دیروز با پسر خاله و همسر رفتیم فیلم مینیونها(خیلی لوس بود). قبل رفتن، توی ماشین پسر خاله نگذاشت نه برداشت به من گفتن تو لینرینگ دیسابلیتی(اختلال یادگیری) داری. یعنی فکر کنید؟! من گفتم چطور. گفت :خوب تو نمی تونی خوب بخونی. مثلا هی اشتباه می کنی توی حرف زدنت، احتمالا دیکته ات هم ضعیفه. من و می گی. گفتم خوب بعضی وقتها ادم می خواد کارش و سریع انجام بده، این معنی نمی شه مشکل داشته باشه. دیگه هیچی دیگه من و باید می اومدید با قاشق چنگال از روی زمین جمع می کردین. به همسر می گم تو زبونت و موش می خوره یکی این حرف و می زنه. می گه این بچه اس، حالیش نیست. پسر خاله ما الان دروس دانشگاه و در رشته پزشکی تموم کرده و به اصطلاح دکتره. فکر کنید. بعد اینقدر چرت و پرت می گه. می گم دوسش دارم، اما شعور بعضی وقتا خیلی خوبه. حالا شما فکر کنید به همسر می گم چرا می زاری اینا اعتماد به نفس من و له کنن. شروع کرد همسر با من دعوا می کنه تو چرا ادم ها برات مهم هستن. یعنی من همه جوره توی این هفته خوردم.


از هدف اصلی بگم، بسیار دختر خوبی هستم. دیروز رفتم از هولفود سالاد گرفتم وقتی همسر پیتزا خورد. پسر خاله هم توی دانتون برای خودش از جشنواره یونانیا ساندویچ گرفته بود و خورد. اما بعدش توی سینما یه خورده از نوشابه همسر خوردم و پاپکورن، خوب خوشمزه بود. اما وزنم اوکی هست برای خودش. فقط این ماهیچه ها داغون شده. یعنی من کافیه دو روز ورزش کنم. له شدم…الان دچار گرفتگی عضلات هستم.


دیروز تقریبا ۲۰۰۰۰ تا قدم راه رفتم، و البته اینم گزارش هفته گذشته هست. این اپ و تازه سه روزه گرفتم فکر کنم. عالیه…


هفته خوبی و شروع می کنم. انشالله


پ.ن۱ - دیروز توی ایستگاه مترو، یارو بی خانمانه کشید پایین شاشید…من رسما قیافم شده بود سبز…اومدم خونه می خواستم خودم و با وایتکس بشورم.

پ.ن۲ - امروز رفتم پسر خاله و بزارم بره شهر جدید. کلا توی مرکز شهر تورنتو کلی چرخیدم…الان حالم خوبم!

پ.ن۳- الان یه ساعت و چهل دقیقه کمی بیشتر با تلفن حرف زدم. خدا ما دخترها رو از هم نگیره. یعنی سبک شدماااااا…

پ.ن آخر- اینم یه عکس از امروز. اسمون و دارین. عالی بود. عالی...




این سی کیلوی اضافه...

join us

 for the 

PARTY

Recipe Exchange @ 9pm!

من یه زنم در آستانه سی سالگی که از تلاشها، دغدغه هام، شسکت ها در راه لاغر شدن می نویسم.

  • Google+ Social Icon
  • Instagram Social Icon
  • Pinterest Social Icon
  • images.png
  • myfitnesspal.png
من و می تونید اینجاها دنبال کنید
آرشیو موضوعی
No tags yet.
bottom of page