top of page

روز ۲۴- اولین ها...و شگفتی ها

خوب الان یک هفته هست که من نه پنیر خوردم، نه شیر. نمی تونم بگم دلم برای پنیر تنگ نشده، اما احساس نمی کنم چیز خاصی و از دست دادم، بخصوص اینکه هفته پیش برای خودم در دومین تجربه این سال ها پنیر خونگی وگان درست کردم. تجربه ام هنوز کامل نیست، کامل که بشه حتما می ام توی سایت آشپزیم ازش براتون می گم.

همونطوری که گفتم، دیروز رفتم موهای نازنینم و زدم رفت و خلاص، الان حس یک پسر بچه شیطون درون من غوغا می کند.

دیروز برای اولین بار دو اتفاق برای من افتاد، یک من حرفی برای گفتن نداشتم برای یه مدتی. دو یک مرد موهای من و زد. قطعا من برام مهم نیست، اما حس اولین بارا خیلی وقتها باعث می شه فکر کنم هنوز جووون هستم و می تونم چیزهای نو تجربه کنم. مثل اولین بار که توی جیم بودم و یه مرد اومد تو و من یه لحظه نزدیک بود جیغ بزنم، بس که بی جنبه هستم. همیشه اولین بارا یه جور حس خوب به ادم میدن، مثل اولین قرار با آقای همسر(اون زمان یه آقای همینجوری) الان گفتم اولین قرار، یاد این افتادم که امسال می شه ۶ سال که ما عقد کردیم. ۵ سال که عروسی… چقدر زود گذشت. توی ذهن من انگار همین دیروزه که یه پسر مهربون که چشماش بیشتر از لباش می خنده و دیدم.


از وزن بگم که من همش فکر می کنم شبها احتمالا توی خواب می رم یه چیزی می خورم که این کاهش نداره. هی یادم می ره قصدم لاغری نیست، و سلامتی اس. اما خوب منم دلم می خواد خوب یه خورده بهتر بشه این هیکل.

یه چیزی اینجا بنویسم که خودم یادم بمونه، ادم ها قرار نیست یه شبه موفق بشن، هدف من از ایجاد این بلاگ چیزی سوای یه موفقیت کوتاه مدته. باید پشتکار داشت، حتی اگه کل بازدید کننده های بلاگ هیچ نفر و نصفی باشن.

و اما…

امروز می خوام لازانیا وگان درست کنم با سس ریحون و لیمو و البته با پنیر وگان ساخت خودم. به به. از الان به ساعت ۴ فکر می کنم که غذا حاضره.

مواد لازمش و دارم، فعلا باید برم پنیرش و درست کنم(پنیر قبلی الان توی دلمه…)


الان دارم به پاستایی که دارم فکر می کنم، اینکه خوب این پاستا لازانیا کلی کالری داره. باز من رفتم توی این شاخ و برگ که کالری بشمارم و اینا. یکی من و بگیره، چقدر این ذهن پرش داره؟! والا… مگه نه؟!

دستور غذام از این سایت هست، اینم عکس محصول نهایی است که توی سایت زده. با منبع بهتون دارم عکس و نشون می دم ها. این دزدی نیست.

http://86lemons.com/vegan-lasagna/

بریم سراغ برنامه های روزانه

خوب و خوش باشید



این سی کیلوی اضافه...

join us

 for the 

PARTY

Recipe Exchange @ 9pm!

من یه زنم در آستانه سی سالگی که از تلاشها، دغدغه هام، شسکت ها در راه لاغر شدن می نویسم.

  • Google+ Social Icon
  • Instagram Social Icon
  • Pinterest Social Icon
  • images.png
  • myfitnesspal.png
من و می تونید اینجاها دنبال کنید
آرشیو موضوعی
No tags yet.
bottom of page